CZHANNES.COM: Úspěšný Blog | Hannes web | Creta web | Game blog
online čtenářů: 2
celkem článků: 2282
celkem komentářů: 11853
[?] nových článků: 0
 Weblog o počítačových hrách, internetu, software, hardware a dalších zajímavostech [by Hannes] admin
21.05.2007 | 13:41 | kategorie: Novinky | Hannes | trvalý odkaz

5 rozdílů Starcraftu 2 oproti Warcraftu 3

Vlna nadšení z ohlášení nového dílu legendárního Starcraftu nebere konce, na internetu se objevují obsáhlé diskuze, rozhovory s vývojáři a další materiály. Poměrně obsáhlý rozhovor se známým vývojářem Blizzardu Rob Pardoem vydal také GameSpot. Toto interview naznačuje poměrně dost o změnách Starcraftu 2 oproti předchozím titulům společnosti, a tak se nabízí určité srovnání s asi nejbližším Warcraftem 3. Z rozhovoru vyplynulo pět následujících odlišností:


1. Kvalita x Kvantita


Na rozdíl od Warcraftu kde hráč operuje s relativně malým množstvím jednotek, které mají vlastní specializace a zvláštní schopnosti bude StarCraft 2 více masovou hrou. Hráč bude ovládat mnohem větší skupiny a hlavní silou bude jejich množství, ne nějaké zvláštní schopnosti. Nebude tak potřeba micromanagementu hlavních hrdinů a detailního kontrolování všech jednotek.



2. Zaměření na ekonomiku


Velký podíl na možném vítězství ve Starcraftu 2 bude mít úspěšná ekonomika. To znamená mnohem více různých vylepšování, upgradů, rozšiřování vaší produkce a tak dále.


3. Rushováním za vítězstvím


Zatímco ve W3 bylo po mapě rozmístěno vždy několik neutrálních postav, Starcraft nic takového praktikovat nebude a bude hráče motivovat k co nejrychlejšímu útoku na soupeře. Již tak poměrně krátké duely ve W3 se tak dost možná ještě zkrátí, absence creepování ale může celkem chybět. 


4. You're a looser, I'm the king!


Rob Pardo slibuje poměrně zajímavý jev - rozdíl mezi začátečníkem a zkušeným harcovníkem bude prý mnohonásobně viditelnější než ve Warcraftu, kde tento rozdíl nebyl až tak znatelný. Hardcore hráči tak prý budou moci svého jenom o něco slabšího soupeře naprosto rozdrtit v rekordně krátkém čase díky jejich bohatším zkušenostem a pokročilejším taktikám.


5. Terén dělá divy


Posledním znatelným rozdílem, který jsem vypozoroval z článku, je zvýšený vliv herního prostředí. Starcraft 2 prý nabídne mnohem pestřejší terén včetně všemožných skal a výškových rozdílů, které budou mít znatelný vliv na výsledek bitvy. Díky terénní výhodě bude možné i se slabším armádou porazit silnějšího soupeře. Z vyšších míst budete mít také například větší dohled (fog of war). 


Komentáře

Slipka - 21.05.07 - 17:06
Podle tohoto popisu se Starcraft 2 nebezpečně přiblíží Supreme Commanderovi. Aby nový Starcraft nakonec neztratil originalitu...

Toky2 - 21.05.07 - 18:54
Vypadá to lákavě. Vždy jsem miloval Starcrafta, tak aď se to povede. Jen se bojím náročnosti na hardware.

Bram - 22.05.07 - 18:30
Už se těším :)

Gorog - email - 08.06.07 - 10:24
Vsechno co si rekl je uplne stejne v soucasnem starcraftu. Velke mnoztvi jednotek, zadne creepy, mnoho skvelych taktik, ktere odlisuji lamu od profa. Sam jsem to zazil, hral jsem docela dobre, tzn. lepe nez lamy ale kdyz jsem hral proti cloveku od nas ze skoly, kterej patri mezi top 10 CR, tak si se mnou proste hral.]]



Přidat komentář

bezpečnostní kód: opak dne =

jméno

komentář

zalamování řádků

 

:: Zpět
eXTReMe Tracker